Ledsen

Ledsen att uppdateringen suger just nu, men jag deppade ihop totalt imorse. Så jag orkade inte sätta mig framför datorn, men idag ska det komma en massa fina tidsinställdainägg och fina bilder! Så jag jag hoppas ni blir nöjda i alla fall ;) Vaknade i alla fall vid halv 11, deppade ihop över Yatzy o mitt slitna hår. Så ja, jag ringde frisören och bokade in en tid på måndag 09.15! Super bra, äntligen kan jag kapa av mitt slitna fula hår och göra en ny frisyr! Nyss lagade jag och min bror båda lunch o middag, ahha det var väl sådär lyckat :P Snart cyklar jag o Nea till stallet o där möter vi Felicia o Emma! Blir väl att ta hand om skutten och kolla på hoppgrupperna ;)

Nejmen nu ska jag fixa tidsinställdainlägg så ni har något att läsa, ha en bra o solig dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med ny frisyr :D

2011-06-15 @ 21:33:39
URL: http://ponniegalna.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska bli spännande att se!



Heja på Fanny!

2011-06-15 @ 22:03:15
URL: http://www.ridinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0