Hiss/Diss

HISS



Läderstövlar Active

Kort fakta: Stövel i mjukt följsamt läder med detaljer i cordura.
Insida i cambrelle. Resår utmed den svängda dragkedjan.
Dekorativ silverpiping. Tillverkad i Europa. En skaftvidd.
Pris: 1 799 kr
Egen åsikt: Ursnygga! Passar till både träning som tävling.
Geeeeeeeee mig!


DISS



Ridstövlar

Kortfakta:
 Med den rätta glansen. Ger bra stöd för foten och benet.
Bra både att rida i och på leriga stallbackar. Mycket prisvärd!
Pris: 199 kr
Egen åsikt: Jag skulle adrig någonsin sätta på mig dom stövlarna!
Dom ser bara gummiga ut, som gummistövlar. As fula!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom stövlarna längst ner hade jag typ när jag var nybörjare och precis börjat rida x)

2011-06-13 @ 19:49:06
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0