fan vad irreterande ;o

Hej på er! Nu har jag varit hemma en stund o ätit mat oså, fick inte rida idag, diva ville inte :O När jag gick in till henne i hagen så bah: - åh hej louise vad kul att du kommer. När jag var 2 meter från henne: - äh orka dig! Haha gissa om jag vart arg, jag jaga henne i hagen. Muta med godis o allt möjligt. Sen tänkte jag om jag tar in Lady och Gordon kanske hon också vill inte, men icke sa nicke. För Lady o Gordon ville inte heller in, så då jaga jag runt på dom. Så jag har fått värsta jogging passet idag! :P Jag spela in en video när jag sprang runt o jaga diva. Kommer ladda upp den snart, då får ni allt njuta. För detta var inte kul ;)
my angel ♥


Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom häsporten !

man sk ainte ge upp lollo :p

2011-06-21 @ 11:05:28
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0