dagens stall...wtf?! :O

Hha, men min rubrik är ju skön! ;)
Var ju i stallet idag, kom dit till 9 och ledde. Efter det så chillade jag o några tjejer i cafeterian. Sedan fixade jag hos Lille skutt, myste med han och smörjde hans träns & sadel. Nu har han fina saker vettni! :D
Efter det så åt vi lunch innan vi skulle leda ponnyridningen, haha vi frågade Petra om vi fick rida lite efter det. Så vi hoppade upp utan stigbyglar och red runt typ i 10 min i skritt, trav och galopp. Haha måste ha sett jävligt roligt ut, jag hade en förstor hjälm som jag höll på att tappa o så red jag ett litet gotlandsruss vid namn Ultimo. Men men det var skit kul!
Blir att vara i stallet varenda dag nästa vecka, grymt kul. Det var min dag i korthet. Nu ska jag byta om till några snyggare kläder och sedan ska jag o Felicia dra ner till parkhallen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa dagen! :D

2011-06-12 @ 11:20:39
URL: http://ponniegalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0