Iam sorry for the bad uppdatering :/

Iam sorry!
Har typ inte bloggat någonting, kusinen har varit hos mej. Hon har bott i Kina nu i ca ett år och kom hem för några veckor sen, och ska åka tillbaka till Kina i ett år till. Fyfän, hur ska jag klara mig?! :(
Har ju fanny iaf ;) ♥
Vi sov över hos morfar i går till i dag, och nu har hon nyss åkt hem för hon skulle till någe ställe med familjen. Vi har iaf haft det super skoj! :D Lite bilder har vi tagit, elr kanske 2 styckna på min kamera. Dom andra ligger på hennes kamera så dom bilderna ska jag också få tag på. Berättar hur det gick i stallet i ett annat inlägg oxå! :D Nu ska jag göra som Fanny, sätta mig och göra lite tidsinställde & sedan fixa lite med designen om jag hinner, have it sooo god!
Jag älskar dig
Byeeeeeeeeeeeee ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0