HEJ ALLA BARN

tja!
sov i tält med emelie , felix och rasmus inatt, eller ja sov , somnade vi fem o vakna vid tio , haha (:
aja har inte gjort så mkt idag , chillat liksom.
tänkte att ni skulle få veta att jag ska börja rida för tränare på kila :D
i dressyr .
fett chill!

nu ska jag äta , sen blire ut och träffa emelie jossan felix , rasmus och lukas tror jag :p
hare gött , red kila igår , red ut och hon var heelt gaaaalen!
'hon trodde hon var 4 år!
hon drog iväg för mig två ggr, haha men jag vann , såklart ;)
men allt gick bra.
inga bilder för vi red ut , men vi körde Zorillo efter och hade med kameran då , men glömde kameran  istallet , ska dit imorgon , tror det blir paddocken då så kanske pictures :)

<3
//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0