Dag 1 - Jag & min häst

Divine, sto född 1992. Skimmel, älskar att bli fotograferad & att få spring, hennes favorit godis är mööörk gröna äpplen. Hon är duktigt att hoppa och har hoppat upp till LB i hoppning med sin riktigt ägare Carro. Jag är medryttare på henne. Dressyren är inte det roligaste, men hon gör alltid för sin ryttare. Hon har vart skadad & stått i ett halvt år, då hon hade en senskada. Så just nu håller jag på med att få ge henne lite kondis & bygga muskler.
Bilden xD
Japp, jag är en rätt sprallig tjej. Som älskar att hitta på saker, fyller 12 om bara några dager. Mitt störta intresse är hästen, lite som en hobby så fotograferar jag också. Med min kamera Canon eos 450D. Rider på en ridskola 1 gång i veckan, och rider diva stortsätt dom andra dagarna. Alltså 3-4 gånger ca. Haha, ja jag heter Louise. Men det visste ni, i think (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0