hej !

hej , nu förfan ska jag bli aktiv på det här!
hehe , hårda ord x)
ska slänga in hiss&diss idag , om jag hittar nåt bra hihihih :)
idag var jag i skolan , sen åkte ja hem och slappade^^
fått ny design på min blogg , den kan ni ju kika lite på?
http://kiilasmedryttare.webblogg.se/
provade nyss mina gamla pjäxor , dom e as fula men haha , ska bara åka i två dar i helgen , lite onödigt att köpa nya till två dagar..
ska till Romme i helgen med massa folk , 50 perssoner cirka^^
hehe ..
aja hejdå så länge

bild från julafton när jag tänkte säga god jul till kila , men det var bara flisan ( på bilden) som kom och mötte mig ,  eller ja dom andra var i lösdriften så dom såg inte mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0