wiiiiee!

Märkte att ni var mycket intresserad av att jag skulle videoblogga, så jag fixar det redan imorgon! Jag kommer först läsa upp frågan och sedan svara jag på den. Jätte roligt att ni ställde så många frågor, men ställ gärna fler! Hahahahahaa, aja ta dig samman nu fanny..jag kommer säkert få ett fnitter anfall i videon, men det får ni stå ut med! Idag ska ja nog bara vara med någon kompis, slappa och sola såklart! (yyy' Jobbar stenhårt på brännan vet ni! Och imorgon ska jag till Yatzy, wieee längtar!!

Bara för att jag är en som inte har ett seriöst liv, så får ni två skämt:

Jag: Mamma, vad kallas en groda utan ben ?
Mamma: Ja vet inte ?
Jag: Hopplös!
HAHAHAHHAHAHHAHA, omg!


- Vad kallas det när gammal är ute och går?

- ANTIKRUNDAN!!

HAHAHHAHAHAHHAHHAHHA


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Tack för att du tyckte att headern som jag ska ha på min testblogg var fin :)



Min testblogg: http://Thereitestit.blogg.se

2011-04-25 @ 15:52:25
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0