Underbara Ponsse ! ♥

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från karlslund. Har inte hunnit blogga i dag för att jag har haft fullt upp. I morse när jag vakna så klev jag upp så åt jag frukost sen cykla jag direkt upp till Diva. Hos Diva så mockade , rycktade och gick en promenad med henne. Hon har blivit så fiiin i tullet ! Sen cykla jag hem & sen kom moa och hämta mig vid 14.00 , så åkte vi till karlslund. Så var i framme där vid 14.30 , sen så rycktade moa sin sköthäst Adam o jag hjälpte till! Sen gick vi upp & åt mellis. Sen gosa vi lite med hästarna o så. Sen vid 17.00 så börja jag fixa i ordning hästen inför ridpasset , fick Ponsse. Han var på ett riktigt tjur humör i dag , ( okej de är han jju typ alltid ) men i dag var han extreeemm ! Sen när vi kom fram till ridbanan var han super duktig. Klanta till det lite i början , men sen gick det bättre. Vi red över bommar i dag igen. Vi ska antagligen hoppa nästa gång , skoj! I morgon börjar skolan blää , sen blir det stallet på kvällen. Blir mer uppdate i morgon. Vi ska göra en ny design också , nu när jenny inte är med längre.

Han är så jävla söt ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0