Stallet idag ; )

Tjenixen , skrev ju förut om det där att allting blev vitt när jag kollade och kände mig död o blablaba..
Men sen när jag kom hem så drog jag på mig ett par mjukis/joggingbyxor eller vad ni säger så cycklade jag ut till stallet. Där träffade jag Astrid dåro och vi var ju skitflumm .. I sadelkammaren står det som typ en form av skyltdocka som ja vi asgarva åt och herregud .. Sen vid 18.30 så gick jag&astrid in i ridhuset och ställde oss och fotade hoppgruppen . Dom hoppade bana och vattenmatta och sånna grejer . Om det är någon som läser detta som går i hoppggruppen som vill ha bilder på sig , adda min msn : [email protected]
haha inte är man rädd för att ge ut saker här inte x'd .. Men ja efter de ridit så satte vi oss i sadelkammaren med Evelyn och Cajsa och fick maaaassa planer .. haha ;D men avsjlöjar INGET än ifall någon från sickelsta läser det här , haha ... Nu ska jag även börja leda Zigge , när nybörjarna rider honom på Fredagar , och hoppgruppen flyttas , åkte hem från stallet vid halv 9 och är riiiiiktgt trött nu... ah nu tänker jag krypa ner i sängen och sova bort allt : )

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Linn

om du tog några kort på mig skulle jag vilja ha dom om det är okej?

har dig på msn tror jag<33

gillar eran blogg:D

2011-04-05 @ 09:39:18
URL: http://liinleijen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Addar din msn:)

2011-04-05 @ 13:28:37
Postat av: Cajsa

Skulle gärna vilja ha bilderna:)

2011-04-06 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0