sämst på rubriker..? OYES!

Ledsen att det inte blev något bloggande igår! Men jag var på marieberg med några kompisar & sedan när jag kom hem stack jag ner till gården och träffade några roliga människor! :D Hängde med min kompis Linnéa till stallet idag & kollade när hon red, gosade & ryktade Lille skutt o tag hand lite om honom, myss powwnin! Imorgon ska jag upp till yatzy & fixa lite där, blir väl att mocka, fixa höpåsar, luncha, rykta & mysa med yatzy m.m (L)
Blir tyvärr ingen ridning, men men det är ju kul att bara vara där! ;)
Inget specielt planerat annars imorgon, förutom att jag har dans.
Snart så ska jag springa iväg till busshållsplatsen och dra till Marieberg med felicia! Härligthärligt!
Kommer en bildbomb ikväll på några gamla hoppbilder...nyfikna? :D
Glömde nämna att jag har anmällt mig till en liten Clear round med Lille skutt (min sköponny på ridskolan) den 23 April! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0