Ridningen på yatzy idag!

Ja idag red ja Yatzy, vi red i paddocken och red lite bommar, vilket var jätte roligt! Haha, fast Yatzy snubblade över en bomm så den gick sönder...:P Jag red med gummisnodd & tränade på att ställa, skänkelvikning, halt, igångsättningar m.m! Det var jätte roligt!

I tisdags så var det några som provred Yatzy eftersom hon är tillsalu och jag bara hjälper till att sätta igång henne, och det var därför jag tänkte sluta blogg för någon provred henne.
I alla fall så sa Andrea idag att Yatzy är såld och kommer flytta till Stockholm i slutet av Maj, vilket jag tycker är skit jobbigt just...men jag kommer fortsätta att åka ut dit och hjälpa till i stallet och rida Andreas storhästar, så det är ju i alla fall positivt!
Men mer om allt detta får ni höra i ett videoinlägg som kommer ut strax!

snart försvinner du ur mitt liv föralltid, min fina lilla ängel.

Kommentarer
Postat av: Amanda franke

stackarn :(

och stakars dig såklar!

2011-05-01 @ 09:02:26
URL: http://ponnyybrudeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0