Kände mig halvdöd i skolan på riktigt , inte av trötthet ..

Ja som rubriken säger ..
Det började vid lunch då jag kände mig svimmfärdig och illamående men sa inget till någon , tänkte att det bara var tillsfälligt.Och det var det också.
På dansen kunde jag inte vara med på slutet , allting blev i vitt ... asså jag såg ju men ALLA färger var vita .. va skit läskigt och jag trodde jag höll på att bli blind , då kom illamåendet igen . Men tillfälligt då också.
Rasten före den sista lektionen var värst . Då kändes det verkligen på något riktigt konstigt sätt som att jag var död ?:o att jag lixom bara stog där , antingen var jag död eller så drömde jag .. Var skitläskigt och helt omedvetet bara blundade jag ibland ? Kände mig på sammagång svimfärdig . Men allt började tona bort när våran lärare läste på engelskan och jag satt och klippte mina pennor och sudd , haha !
Men det var hämskt ville bara lägga mig ner i graven var min tanke då . Nej usch .. snart kommer iallafall min pappa och hämtar mig , är jag bättre när vi kommer hem så åker jag och fotar hoppgruppen på Sickelsta och träffar Bingo bara för att se om jag lever ... HAHA !


Haha men usch ? :o första bilden jag la upp på den här bloggen x'd

Juste , imorse så hade jag lite tråkigt , satte in en klocka i menyn och skrev lite i menyn bara som lite fixfix .. lixom .

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0