hmm ..

Känner att bloggen börjar rinna ut i sanden nu .. Dåligare uppdatering , bilder i repris m.m ..
Men jag själv har helt tomt på idéer ..

Jag har funderat på det här med längre bloggpaus och kommer fram till att :
Jag fortsätter blogga Hela den här veckan och hela nästa vecka så jag hinner skriva om tävlingarna och sånt .
Sen efter påsklovet när skolan börjar så tror jag att jag tar en längre bloggpaus , någon månad eller så , bara så jag kommer tillbaka med nya idéer och bloggkrafter . KÄnner att iallafall jag bara bloggar om min vardag och inget mer vilket kan bli väldigt långtråkigt.

Men jag är inte helt säker än på det med längre bloggpsaus , eller om jag ska uppdatera massa som inte har någon betydelse ? Lixom .. ni kanske fattar . Och nu tänker jag ju inte bara på mig själv eller vad man ska säga , de andra får ju besluta själva om de vill fortsätta ha som det är nu (menar inget illa) .


Men jag återkommer om detta , har inte pratat med de andra nånting om det här än ;)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0