han heter sven :'D

hej!
idag när jag vaknade hände något oväntat..
såg på vägen att det kom ännu massa fårjävlar!
dom springer in på gården och börjar käka gräs ,
jag bah : PAPPA DET ÄR FÅR UTANFÖÖÖÖÖR!
pappa : VAR? :)
jag: PÅ TOMTEN!
pappa : jaha , ah då slipper jag klippa gräset :)

haha xD

aja så jag sprang ut och fotade lite , haha så söta var ju några lam med också , en kom jag riktigt nära utan att den blev rädd , sen kom ägaren och martina och marcus för dom hade ju vart inne i stallet och rört omkring! x)
så då sprang jag in och lämnade kameran och bytte om och så fick jag i mig lite fil också.
följde med martina när hon red fjalar sen fixa vi med sommarhagen sen skulle hon jobba sen äta o sen komma så jag ska snart gå ut och göra iordning tratten för vi ska köra henne :)



min favorit fårbäbiiis :D
som jag döpte till sven :')

/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0