dåligt uppdaterat ^^

hejsanhoppsan karlsson ;)
har inte uppdaterat så mycket , pga har haft mycket att göra. i går var jag o hopp träna diva. det gick vill inte så där jätte bra. är ju inte så nöjd. men hon tycke det var skit kul!
på vägen dit var hon helt okej, hon lyssna på mig o skötte sig bra vi skritta bara. när vi kom fram till ridbbanan så börja jag trava. hon var överhetsig o hon var as het. fick inte stopp på henne. men jaja sen när jag hade travat och fått ner henne lite lugnare så tog jag några småskutt på ett hinder som låg på 40 cm (!?) det gick bra , sen galoppera jag lite ååh jag blev så arg hon bara sprang & sprang jag fick alltså inte stopp på henne. Sen hoppa jag en oxer på 50 cm. Ett plank på 50 cm. Och ett rätt uppstående på 40 cm. gick lite bättre på slutet men hon fjanta sig riktigt!
sen hoppa carro upp på henne och hon fick knappt hlr stopp på henne! hon hoppa några hinder på 60 cm tror jag. sen skritta vi hem o hon var hetsig då med , men det gick helt okej. när vi väl var hemma så svampa vi av dom så dom fick gå ut i hagen. sen mocka vi o fixa stallet. sen kom anne , (carros mamma) o hämta oss. Sen när jag kom hem så dusha jag och åt mat , sen kom mammas kompis Katarina som skulle sova hos oss och följa med på 40års fest. aja , det var typ min dag.
hejdå :)
( inte bild från igår )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0