Dag 2: Det bästa/sämsta med min häst

Det bästa med Yatzy är att hon är helt perfekt! Hon är min drömponny, hela hon är underbar. Men ja måste säga att jag älskar hennes trav! Den är så himla skön, och hon är liksom...hm, hon... ;) Det går inte att beskriva med ord hur underbar hon är.

Det sämsta med Yatzy är att hon saknar respekt för mig (det gjorde hon i alla fall förut). Det har hänt ett par gånger att hon bara har gått iväg, och jag har bara hängt efter i grimskaftet/tyglarna...haha, så det är något vi måste träna på! Hon har blivit mycket duktigare nu, eller är det kanske jag som har duktigare på att säga ifrån? ;)

men vad gör du knäppis häst? ;)

Har en massa fail bilder när jag rider en liten shetlandsponny och flyger av? Intresserade av att se det? ;) KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ladda upp fail bilderna :)

2011-04-06 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0