Mina favorit hästar genom tiderna..



Min första favorit häst var en ponny vid namn Tulo, han var en snäll ponny
som var mellan 18-20 år om jag minns rätt, en b-ponny. Han ställde alltid upp i alla lägen och var en toppen ponny!



Sedan kommer jag ihåg att jag älskade en ponny som hette/heter Alexandra! Jag önskade
henne på varendra ridläger. Hon var ett brunt Sto på runt 15 år, gotlandsruss/shettis., en b-ponny.


Efter det var jag förälskad i Mowgli, min älskade ponny. Han var född 95 och en korsning
mellan Shettis/fjording/gotlandsruss. Han ställde upp i alla lägen och var helt enkelt bäst<3

(bild saknas)
Efter det så bytte jag ju ridskola till karslund, och Rizzla var den första hästen jag red och hon vart en stor favorit! Rizzla är en b-ponny född 91, hon är väldigt pigg för sin ålder men ändå en gammal surig tant.



Sedan vart jag ju såklart kär i Lille skutt! Han är en korsning, född 2002 och en kille som alltid ställer upp.
Han är en super ponny!



Men sedan så fick jag Puh på ett ridläger och han vart min nya favvo. Han är en en fux, korsning född 95.
Han är slö, så det gäller att ha spöt i högsta hand!



Men efter det gick det tillbaka till skutten och efter det har jag hållit mig till honom, världens bästa kille <3

Självklart har jag haft 1000 andra favvosar men jag räknade bara upp dom som jag hade som favorit ett taf ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym människa. :D

Ang. Puh, han är född 1994 om man får märka det och sedan är han faktiskt inte så slö. :p

2011-06-20 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0