Dagens häst!



Är..Tiger II!


Bild på fina vinnarponnyn! Tagen av: Leo Hanff


Motivering:
Tiger II var från början en ouppfostrad och stretig ponny som ville ha på sitt eget vis och som var svår att rida. Det kunde ta upp till en halvtimme att fånga in honom efter att någon ramlat av.
Han började tillridas av Leo Hanff och efter det har han blivit mycket lugnare och är otroligt snäll att rida numera! Jag tycker att ponnyn är värd en guldstjärna!
Jag har alltig haft tycke för denna ponnyn och har velat rida honom.
Förra veckan fick jag det! Jag var lite spänd men han gick skit fint och jag fick ner honom på tygel!!

// Frida <3

Kommentarer
Postat av: Saga :D

Kan inte Tiger få bli det? :) Asså min Tiger (stora)

<3333333 :)

2011-06-12 @ 21:38:47
URL: http://saganitsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0