karslund ridning :D

hejhej!
jag skulle skriva ett inlägg i går om hur det gick på karslund, men han inte..
så jag berättar nu ist ;)
ja, jag red en häst som heter Ineka, har dock ingen bild på henne.
hon är säck (svart o vit)
hon är både seg och pigg, men när man har lärt känna henne kommer man mer översens.
vi hoppade, det gick super bra. Jag är riktigt nöjd med galoppen ;d
hon höll den hela tiden! men den är inte så super bekväm heller..
vi träna på svängar och att hoppa bana. när jag hade hoppat en bana så ställde jag mej i mitten och sa: duktig tjej!
då sa morgan ( ridlärare ) : du är duktig tjej med, sa han till mej. JAG = SKRATT :D
Hehe, men iaf så kändes hon väldigt bekväm, och jag är nöjd med ridlektionen.
En bild sen nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0