fart!

hejhej , red kila idag , först i skogen , sen när jag skulle galoppera ( hon har inte blivit riden i skogen så mkt nu ..) så bara drog hon iväg , kom ju mot martina som stog som ett kors ivägen  , men kila sprang som fan förbi endå , sen var hon nära på att dra hemåt men efter ett tag fick jag henne o vända , precis innan hon tänkte svänga , shiet det gick jättefort , jag älskar fart , men bara när jag har kontroll på hästen xD
haha hade såååhär många tankar i huvet när hon drog , fast de va mest att bromsa henne ;)
aja det gick bra efteråt men travade bara då , var djup snö..
sen red vi på banan ett tag då gick det mkt bättre :)
ni får bilderna imorgon för kameran laddas nu så går inte att föra in dom -
aja ,
sen ledde ja hem henne , hon vart jätte rädd och sprang i väg då lite med , men fick stopp på henne ist xD
heh  , på torsdag ska vi kanske hoppa ! :DDDDD
längta.hehe;D
imorn ska ja till tandläkarn btw :/
suck..
aja hejdå!
kanske får ni bilderna ikv , om jag orkar^^

Kommentarer
Postat av: Bilalinga

I love guest books, keep up the good work!

2012-02-02 @ 09:43:29
URL: http://bilalinga.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0