Rubrik..? :P

ja jag har ju inte bloggat på ett tag nu, men jag har verkligen ingen lust att sitta framför datorn och ruttna när det är så jäkla härligt väder så man lika gärna kan vara i stallet? ;)
Föredrar hellre stallet än att vara hemma, men det förstår ni ju! I alla fall så igår sov jag över med Emma & Felicia, hos felicia! FF!! haha, det betyder föräldrafritt för er som är efter! :P Så jävla skönt att slippa föräldrarna! Haha, nejdå men vi kunde prata om vad vi ville utan att någon hörde o det var sjukt skönt. Vi gick väl och la oss runt 02.30 och somnade runt 03.00 och sedan gick i upp 08.30! Så jag sov ca 5½-6 timmar...gäsp! Ja är sjukt trött nu och vill bara gå och lägga mig..borde nog göra det. Kommer komma en stor bildbomb från övernattningen! Sedan drog vi till stallet & tog med oss Linnéa på vägen! Ja gjorde ordning lite hos skutten och ryktade han riktigt nogrant! Han var otroligt skitig, lillakillen..(L)
Imorgon ska jag nog bara slappa, så då blir det fler inlägg från mig!

Tänkte lägga in lite hiss/diss, dagens vill ha och lite annat smått och gott imorgon! Men det kommer några failbilder ikväll..om några minuter så håll ögonen öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0