tillbaka *

hejsan bloggen!
nu är jag himla sugen på att blogga igen :DD
och i dag köpte jag en ny kamera sladd , så kommer en liten bildbomb på allt möjligt sen :)
så ja.. nu är jag tillbaka:D
i går var det 1 april , någon som vart lurad?
haha det vart jag xD
i morse så åkte jag & mamma till stallet, red ut en låång runda, mamma följde med o hade macka & varm choklad med , mums !
bra med mammor vah? ;)
när vi kom tillbaka till stallet tog jag av diva´s utrustning & börja mocka.
sen åkte vi hem & pyssla lite hemma , elr ja vi städade o såna tråkiga grejor.
vid typ 14:00 åkte vi till marieberg , det det vart lite shopping:D
först åkte vi förbi hööks , hitta så mycket nytt jag vill ha!
men hade inge pengar med så.. jag stog & drägla vid ett schabrak oxå , som ni kan få en bild på sen :)
sen åkte vi till marieberg o shoppa där i typ 3 timmar.
klippte mig oxå , ush , hatar det men det vart helt okej!
så köpte jag en typ kort jeans klänning till sommar , en bhå , anisktmask och en kamera sladd :D
kan lägga upp bilder sen om ni vill se ? :)
nu sitter jag här och ska blogga lite , sen ska jag kollar på nån film vid halv tio.
/louise
<------- ♥ beiga & röda äe mina favo :D
hiss elr diss?
HELT KLART EN HISS!
det röda måste jag köpte till diva nån gång! lööööve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0