stallet , men inte diva...

hej!
förlåt för dålig uppdate för min del , har så 7kt dålig med tid nu , men ska bli bättre! :D
Idag var jag i stallet , men inte hos Diva. Hade ingen skjus. Men amanda skulle till karlslund o rida.
Då följde jag med. Träffa Sofhia där också! :)
Iaf när vi kom till stallet kolla vi vilken häst amanda skulle rida , Brilliant blev de!
En jätte fin fux!
Så börja amanda fixa brille medans jag o sofhia satt utanför stallet o njöt av solen.
Sen hjälpte vi amanda lite. När hon red iväg , så hjälpte vi till att leda en ridgrupp.
Amanda red ut i dag , därför kunde vi inte kolla på hennes ridning , men skulle gärna vilja!
När amanda kom tillbaka hade vi ledigt klart. Då åkte sofhia hem. Hennes mamma kom.
Så snacka jag och amanda o hon önskade hästar o så.
1. Jigsaw
2. Batosta
3. Gazella
Så blev hennes val :)
Sen smörjde jag Jigsaws sadel medans amanda borsta han , sen fick vi lite brottom hem.
Tror jag var i stallet i ca 2-3 h i dag. I karlslund asso. Kommer berätta om min o divas ridpass sen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0