okej, nu blir ni säkert förvirrade..

Nu blir ni säkert förvirrade av alla olika besked. Men jag har bestämmt mig för att INTE sluta på Ponnysnillarna för det kändes orättvisst mot Fanny & Louise att jag bara slutar när dom räknar med mig. Men dock så kommer jag ta en mindre bloggpause ett tag tills allt har ordnat upp sig och är som vanligt igen, om det någonsin blir det..

Men men, jag kanske lägger in något inlägg ibland men absolut inte lika mycket som jag brukade och som sagt så tänker jag ha bloggpause tills allt har ordnat sig och jag vet då inte hur lång tid det tar! Men Lollo och Fanny kommer ju uppdatera lika mycket som förr.

Ha det bäst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0