hejsan!

hej!
nu är klockan 21.36 o jag har nyss kommit hem från amanda.
vi gjorde inte så mycket , satt vid datorn o kolla tve :)
i morse vakna ju jag o amanda o vi tyckte att vi skulle ta en buss in till vågen.
så vid 15.15 så gick bussen dit , där fick vi vänta i typ 20 min.
så kom bussen som gick till karlslund. asso gud xD Amanda o jag höll på att garva igel oss.
det var en kille som stod o dansa , han var handikapad , men serri han såg as kul ut!
när vi kom fram till stallet så börja jag med att leta på sosso. Sen gosa jag lite med puh & jigsaw.
så träffa jag fanny j i dag igen :D
vid 5 så kom våran lapp upp , jag fick ponsse! önskade han som 2a ;)
i början var han lite små tjurig på mig , men efter ett tag var inte han rädd för mig elr jag för honom!
vi red ute i paddocken, red över bommar. trav bommar , galopp bommar mm.
ponsse var jätte duktig o tyckte det var kul! ♥
sen åkte jag hem till amanda en stund o nu sitter jag här hemma o ska blogga lite, dusha , fixa ordning mig , sen ska jag gå o lägga mig o kolla på ponnyakuten , skojsigt :)
kommer försöka lägga mig i tid i kväll. blev väldigt sent i går , eller hur amanda!? :)
ponsse , så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0