Handen är nu död .. välkommen på begravning !

Ja , idag skola sen upp en stund på stan med Emma . Köpte glass o satt på en bänk o åt , riktigt varmt jue ! :D
Sen hem och åkte till stallet . När jag kom till stallet stog det ''Jenny - Charlie'' ja så jag fick charlie då.
riktigt länge sen jag red honom , mest haft Bingo massor nu .. Men ja gick väl ganska bra på uppvärmningen utan hinder. sedan började med att hoppa ett räcke typ , gick sådär . Eftersom han ÄSKAR att hoppa så hoppar sjukt mycket över och vart väl inte med i alla sprången . Sedan så skulle vi hoppa en långsida med två hinder . Första hindret gick dålig . haha. Sen på andra var det vattenmatta och han kollade lite på det och hoppade väääldigt högt över, jag vart inte med i språnget och handen tror jag klämdes eller något . Kändes  inte så mycket då , mest att någon stog och drog i tummen  ,typ ... sen blev det värre och jag kunde inte använda handen så mycket men hoppade långsidan på slutet igen . Men ja , nu sitter jag med bandage och hoppas på att jag kommer kunna åka till stallet imorgon , förmodligen inte . Då blir det en joggingrunda istället ; )


Charlie on the pict,
photo : me !
C

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0