haha tratten!

hejhej!
idag , eller ja typ för 15 minuter sedan , så tänkte jag springa en liten runda med tratten för jag vill nte springa själv , så jag går in och hämtar grimskaft, men sen när jag är där och ska hämta henne då kommer jag på att jag glömmer grimman , fuck!
så försökte med bara halsring av grimskaftet med hon fattade ingenting så jag gick in och hämtade grimman, men sen så började hon springa runt mig och försöka sparka och så , men jag ville ju inte ge upp men försökte ett tag till , sen så tog jag av henne grimman och gick , då drog hon i väg i full ponny galopp mot kila och dom , haha!
aja martina kommer om en timme ska vara med fhenne och mocka och sådär :)

ska ladda upp massor med  bilder också!

/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0