god kväll !!

Ja hej på er! Kom hem från stallet för ca 1 timme sedan, fick krångla med en jävla massa bussar för att komma hem och så var det så jävla fucking kallt med bara korta små shorts, linne och en tunn kofta?! Usch, blev verkligen på dåligt humör som ni märker..i alla fall så red jag ju idag, vi bytte häst och jag fick Horsa,
en D-ponny. Vi red ut lite i skogen och på vägarna. Hon var helt okej, eller faktiskt så var hon riktigt bra! Hon var lätt att jobba med, gjorde lite skänkelvikingar, halter och ställde lite då och då, bara för att mjuka upp henne och inte bara åka med. ;) Har ju inte så mycket att skriva om ridpasset, bara att vi red ut och det var trevligt! :) Jobbade ju henne inte så "mycket" som jag skulle ha gjort om vi red inne eller i paddock.
Men imorgon ska jag till Yatzy och då blir det UPDATE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0