glad påååsk

bad update , igen!

igår red jag ju kila red i dressyrsadeln började med att göra lite volter och gå över bommar och för att få fram henne för hon kändes så trött!
sen började jag trava , fyfan rida lätt i dressyrsadel , inte min grej !men det går ju iaf! ;)

aja sen efter ett tag började jag galoppera i hennes lätta varv , gick as bra !
sen så tog jag i andra varvet , hennes svåra.
fyfan , blev så jävla arg ( PÅ MIG SJÄLV SÅKLART!)
för hon försöker ju alltid dra där ut från volten och så , då gör jag halv istället .. när jag ska  vara me med ytterskänkel och få in henne på volten och fatta ny galopp!
men det gick efter det , fyfan då gick det as bra! :D
blev inga bilder men..
aja det är sjukt härligt att kunna rida i t-shirt igen , haaha!

idag kommer det lite random folk hit, sen imorgon sover Stina här så ska vi rida tsm med Sandra .
sen så på måndag rider jag kila i paddocken tror jag o stina fotar o rider litegrann , sen rider vi antagligen ut på doris och abby!
för er efterblivna , nej nu var jag dum.. för er som inte vet vem doris är ! xD
det är stinas ponny som var utlånad på foder men han ramla av o bröt fingret så hon ska ha isadora hemma är i typ 3-4 veckor . :)




har inga bilder nu , men har o kommer fota massa nu ihelge så förvänta er en bildbomb :)








*hettjej* haha xd



Kommentarer
Postat av: maja,sikatr mot toppen inom hästsporten !

har du tagit bport bloggen ? :(

2011-04-23 @ 21:40:50
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0