dåligt väder -.-

Hej!
Har nyss varit i stallet , ush vad de blåser! När vi kom upp till stallet blåste det inte så här mycket. Så det var bra. Jag hann rida Diva lite innan den värsta stormen kom! Mamma var med mig i dag. Först så mocka hon och jag. Sen tog vi in Diva. Så börja jag borsta henne medans mamma bytte vatten , fixa hö mm. Tack! Det vart en ljus rosa outfitt i dag. Hon var super gullig, satte på hennes rosa huva också. Så dämpade det blåsten. Skritta bara ut en runda, jobba henne ingenting. Lät henne som sagt bara få gå o sträcka lite på sig. I morgon ska jag och mamma upp till stallet på morgonen så då blit de lite jobb för henne. Det behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0