dag 9 - mitt bästa hästminne

mitt bästa hästminne , hmm , har många!
men jag tror det är när jag red på kila igår , för det gick så himla bra , när jag började rida henne och galoppera och sådant så drog hon alltid inåt och bara sprang liksom , *ingen kontroll alls kunde jag ´ha ..* och ibland sprang hon t.o.m ut från banan , haha!
och igår galopperade vi på volten och det gick as bra , kort galopp och det har kila svårt för , så jag är sjukt stolt över henne.
ägar'n sa att vi skulle ha filmat ibörjan när jag red henne(somras) och sen nu för hon tyckte det blivit stor skillnad!
hon sökte sig ner också.. hon brukade mest kunna bli stark och ha huvudet högt.
och så behövde jag inte göra halvhalter eller så.




du är det bästa som finns

/fannyh

Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten!

aww,så sött ! deu är duktig du !

2011-04-02 @ 10:16:32
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0