ska jag sluta pga att ingen bloggar?

Känner att bloggen har en motgång nu, vi bloggare bloggar inte så mycket..statistiken sjunker, och humöret lika så. Fortfarande deppig över Yatzy, försöker att inte tänka på det. Ha kul med mina vänner och fyrbenta vänner. Jag fick ju fortsätta komma ut och hjälpa till o ibland rida. Jag brukar sms Andrea på söndagar om jag kan komma ut i veckan, men inte denna söndag...det är första söndagen på evigheter som jag inte sms. Har faktiskt ingen lust att komma ut dit denna vecka, eller nästa. Hoppas bara inte att Andrea blir orolig, typ att ja inte vill komma ut något mer. Men aja jag behöver tid för mig själv just nu och bara njuta av mitt liv! När jag hade Yatzy så gick hon först, om jag hade bokat något med mina kompisar & sedan säger Andrea att jag kan komma ut så valde jag Yatzy. Så därför missade jag kanske en massa saker, så nu tar jag tillbaka mitt liv, OCH LEVER DET FULLT UT!
Men nu lever jag livet, men behöver även vara för mig själv och tänka...har ett stort beslut och ta.
Ni får veta vad beslutet är när jag har bestämmt mig.

Men nu får jag väl hoppas att Fanny & Lollo börjar blogga igen, annars så drar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0