Tidsinställtinlägg - FRÅGESTUND!!

Just nu sitter jag och matteprov...
Ja nu tänkte jag ha en frågestund igen, så kommer jag senare att svara på frågorna i ett videoinlägg, eftersom statistiken gick upp efter mitt videoinlägg så antar jag att ni gillade det!
Ni får fråga allt mellan himmel o jord, och hur många frågor som helst var!
Får jag inte mer än 10 frågor så blir det inget, tänker även avslöja lite nya saker som kommer hända på bloggen i videoinlägget då, så då har ni mycket att se fram imot! :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Var du med och bestämmde bloggnamnet, isf varför valde du just det?

Vilken tjej och killnamn är dina favoritnamn?

Vilka hemsidor/bloggar läser du dagligen?



Tack för att du svarar på frågorna! :D

2011-05-13 @ 13:07:00
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0