this what the amazing surprise ....

att jag skulle sova hos louise idag!
det betyder , flum , pictures och pizza ;)
och så har vi gjort några väldiiiigt seriöööööööööösa videoinlägg x''d
som vi kommer ladda upp här , skriver lite sammanfattning om ridpasset för det var jag lousie som red  och jag fotade och var lite ridlärare , och fick godkänt , haha ;)
när vi kom till stallet så mockade jag ladys box , louise mockade divas sen tog vi gordons :)
sen , eller ja han gömmer allt så lousie tog den haha så fyllde jag och bytte vatten :)
ah sen hämtade vi den här saken
så ryktade vi och jag fick tvätta rumpan , medans lousie bara hur ska jag göra det? så det fick jag göra , haha!
sen så sadlade och tränsade vi , sen gick vi till paddocken , det börjqade med att skritta på lång tygel och massa annat som jag inte orkar skrivas!
sen så galoppade dom sen fick jag skritta o trava av henne litegrann.
sen red vi ut en liiiten sväng för att skritta liksom , aja mer får lollo skriva för nu kommer det videoklipp!:D

Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

swwet ! <3

2011-05-15 @ 18:17:42
URL: http://superhorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-16 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0