Svar på kommentar.

Frida Ekberg om Hiss/Diss:
Själv tycker jag mycket om Jupiter västen! Jag har haft min i snart två år och ingenting har släppt eller någonting. Din måste det ha varit någonting fel på ;) Jag har smällt i riktigt ordentligt med den en gång.. Red min kompis unghäst och han skenade ivög genom skogen och bockade av mig och västen höll mig skinande ;)

Svar:
Jupiter västen är säkert bra, jag hade inte sådan, men en liknande. Så den västen kanske är bra, det var den som liknade mest min gammla, så jag tog och dissade den. Min kompis hade en sådan, och den sprack i ryggen, konstigt nog :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv:Okej, jag ska ha fler bilder, måste snart fylla på med bilder på datorn (hehe!)

Och det kommer kanske lite bilder på mig & mynta ikväll :P



HEHE, det gick inte bra! men tack ändå!<3



Jag ska försöka att göra mer utförligt om mina ridpass :P

2011-05-25 @ 15:48:32
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0