Stallet

Yes, drog ju till stallet idag runt 17, myste lite med Skutten, sedan gick jag upp till cafeterian och snackade lite med Maja! Sedan så började vi teorin, vi gjorde något papper om hästkunskap :p skit tråkigt men aja, sedan red min kompis Linnéa lektionen efter min teori, haha hon red i Jeans & converse! Snyggtttt!
Sedan drog vi hem, nu har jag precis ätit och ska snart duscha. Jag har fixat 3 tidsinställdainlägg tills imorgon! Jag lovar att ni kommer lära er massor av dom inläggen, så läs dom NOGA!!

Imorgon ska jag, Felicia (http://ponniehjerta.blogg.se) och Emma upp på stan och shoppa lite! Jag måste verkligen ha en ny bikini, sedan tänkte jag nog inhandla lite nya fina sommar linnen, berättar mer imorgon kväll om vad jag har köpt, tror det kommer bli en suuuper dag, men dom finaste tjejerna!

Loveu girls! <3


Jag & Sivan, i slutet av sommaren förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0