som louise säger..

Säger som Louise säger...bloggande tar alldeles för mycket tid! Särskilt nu när jag måste börja tänka på betyg m.m. Och så är jag i stallet runt 4 dagar i veckan, läxor, kompisar o allt annat, det funkar liksom inte. Det går inte att få ihop. Men när allt blir upp fräschat på bloggen så kommer jag kanske börja blogga som vanligt, beror på hur mycket läxor jag har. Plus att det kanske är en pojkvän på G, så det kommer ju också ta tid, så datorn och bloggandet kommer alltid komma i andra hand! Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, men imorgon ska jag till Yatzy och sedan blire tjejkväll med tjejerna, så inget bloggande för min del!

Kommentarer
Postat av: Felicia

vem är du på g med? :P

2011-05-05 @ 21:57:33
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0