ridningen

hej , först red vi ut och så , gick as bra , fyfan blev så glad , behvöde göra en halvhalt och säga prooo och sitta ner i sadeln i galoppen  , åh underbara häst!
ah sen så tänkte jag hoppa lite på banan det stod ju redan hinde rså , why not?
började hoppa , hon drog och drog ..
blev så hiiimla stark!:(
aja , blev så himla arg!
på mig själv , för jag red som en kratta.
aja så började rida på en volt för och lugna ner henne!
gick inte , martina hoppade upp , gick bra för dom men åh  ,jag suger.
aja , sen så gick det jätte bra , red på en volt sen ibland hoppade jag ett kryss som var där på volten typ.
ah sen tog jag dom tre hinderna och det gick så jätte bra , lugn kort fin galopp över hinderna , åh hästen du är så underbar , fast jag blir arg -på mig själv.
fan asså , så jobbigt börjar nästan gråta , för jag älskar henne så..
flykt kila - min livskraft.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0