praon idag!



vi åkte dit först , ryktade en hingst som var 1 år , jätte snäll och duktig :)
sen mockade jag två boxar.
sen så fikade vi , sen kollade jag stallstugan , mums på många saker alltså!
sen så fick jag rida :D
ett travruss , Gabriel 4 år , lika gammal som ruffsan alltså!
red barbacka i paddocken , haha han tävlar trav o fyfan va hård han kunde bli i munnen alltså..
travade och skrittade över bommar , inget bra om han galopperar ifall han skulle göra det när dem tränar/tävlar.
sen gick vi till stallet igen och tog av han , ryktade och kratsade hovarna sen gick jag ut med han till hagen.
sen så fixade vi bara lite och så , sen åkte vi hem , fyfan vad jag har ont i magen, mensvärk..





1åringen :)





haha dålig bild men fyller vatten :)







¨

gabriel :)





Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh vad gullig :) <3

2011-05-14 @ 12:00:27
URL: http://amandafrankie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min medryttarhäst stog där, dom är verkligen roliga i det stallet

2011-05-16 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0