orkade inte xD

Blev inte så mycket bloggande igår kväll som jag lovade, jag kom hem från "valborgsbrasan" typ vid 11 så jag hann helt enkelt inte! *host* o orkade typ inte. Nejmen jag kände verkligen för att göra något kul med mina kompisar igår, därför jag följde med dom till brasan. För jag orkade verkligen inte sitta hemma och deppa över att Yatzy kommer att säljas, det får jag ta då det händer, nu får jag bara njuta över att få rida på henne dom sista gångerna! Man måste ju vara lite positiv! Jag har också pratat med Yatzys ägare och hon berättade lite om hur det såg ut dit Yatzy kommer flytta, det lät verkligen toppen! Hoppas verkligen att hon får det bra där, min fina tjej <3

Aja slut snackat om det, idag så ska jag tydligen åka till min kusin eftersom han fyller år, tror han fyller 22 lr något? xD Så jag ska väl börja fixa iordning mig snart, ska också göra ett tidsinställtinlägg sedan då jag är borta äver dan och inte kan blogga så ni har något att läsa från moiiii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0