Om jag ska sluta rida eller inte..

"Har tappat ridlusten..känns inge kul att rida eller äns hålla på med hästar längre. Inga hästar är lika roliga att rida som Yatzy var/är. Jag är trött på att efter varje ridlektion känna mig värdelös, trött att efter varje ridlektion försöka hitta något positivt, så jag iaf kan låtsas vara glad. Jag rider som en nybörjare så äre bara, det går inte att ändra på. Så jag tänker sluta rida och hålla på med hästat - Helt"

Jag har fått en massa kommentarer på detta, och det har fått mig att fundera, kanske är detta bara en period? Det är kanske för att jag är så sjukt ledsen över Yatzy, det kanske är därför jag inte kan koncenterar mig på ridningen, och då går det dåligt? Jag la mig och tänkte efter igår kväll, om jag slutar rida och hålla på med hästar..kanske jag blir glad ett tag..men sedan om jag ångra mig, kanske jag inte kan börja rida igen? Jag är alltså delad vad gäller detta, men jag har bestämmt mig för att ge hästarna och ridningen en chans till. Jag rider i alla fall ut abonnemanget på karslund, sedan får vi se hur det blir i höst. Jag får helt enkelt ta en dag i taget!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker iaf att du ska fortsätta, men du ska välja det som känns rätt FÖR DIG!<3

Bry inte dig om vad de andra säger, VÄLJ MED DIN MAGKÄNSLA, DITT HJÄRTA!<3

2011-05-25 @ 15:31:27
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0