Ni är så himla jobbiga ...

Hejsan!
Kom ihåg att vi fortfarande söker en "provbloggerska" här!
Nu har jag nyss kommit hem från karlsund. Tog en buss in vid kvart i fyra. Var i stallet runt 5 (!?) tror jag. I dag hade vi teori , vi skrev mest om allt som är med runt om hästarna elr vad man säger. Rätt nyttigt , så det var klock av mig att ändå orka mig in till karlslund. Sen stog jag o gosa med min lilla bebis också , Jigsaw ♥ Hihi , han är för go. I morgon ska jag till Diva , längat som fan. Blir nog en uteritt. Det kommer hon tycka är skit kul haaha , det gör hon alltid ;)
Jag stor triv verkligen med att blogg här på ponnysnillarna. + håll ögonen öppna , nån gång i kväll kommer våran ny design , det får ni ju inte missa ! ;)


Amanda & Sofhia jobbar , elr jag Sofhia kollar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0