Nattuggla!

Godkväll alla nattugglor! Själv sitter jag uppe och dricker sockerdricka o kollar på tv! Var i stallet idag, tänkte berätta lite snabbt och kort om det. Sedan om Yatzy igen..förhoppningvis sista gången.

Vi slutade i alla fall skolan typ 13.50, sedan så drog jag hem, åt lite och packad kläder inför stallet. Typ vid 14.50 kom Emma och Felicia (http//ponniehjerta.blogg.se) så cyklade vi till stallet. Sedan när vi kom dit så åt vi i cafeterian och jag kan hålla ögonen öppna i över 15 min!?!?! :D I varje fall så gick vi ner i stallet senare, och mockade typ varendra spilta, ca 20 spiltor mockade vi. Har sjukt ont i ryggen, och brännmärken på händerna... Efter det så ledde jag en som hette Linus som red skutten. Lille skutt har börjat sparkas?! Kan sparkade mot Linus när vi borsta bakbenet, som tur var så han jag knuffa undan Linus så blev jag själv sparkad. Inget farligt, bara en liten kick på benet. Men men sådan går över! 
Kom hem runt 8, har sedan dess bara slappat framför tv, och ätit!

Morgon dagen tänktes spendreas med kompisar! Undrar vad vi hittar på...kanske drar upp på stan och köper ansiktsmasker & lösnaglar lr något, får väl helt enkelt se!
Men men håller er update om morgon dagen! Tänkte fixa lite tidsinställdainlägg också..så väntar er massa update from me! :D 


Hahaha, jag i HMs omklädningshytt. Snygging vetni! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0