Kvällen med Emmis och Felicis..typ? :p

Hej, ledsen för att jag inte har bloggat, men blogg.se krånglade igår vilket gjorde att jag inte kunde göra några tidsinställda. Hata blogg.se ibland... :P
I alla fall så spenderas kvällen/natten med Emma och http://ponniehjerta.blogg.se, vi skall sova över hos Felicia, är hos henne nu. Vi är lediga imorgon, sjukt skönt o sedan är det en dag kvar att uthärda innan det är 5 dagars ledighet! Sedan är det bara 2 dagar kvar innan det är skolavslutning, sedan S-O-M-M-A-R-L-O-V !!
Hehe, Felicia sitter brevid mig och vill att jag ska skriva att jag typ dog nyss, nejmen asso inte dog bara att jag inte kunde andas under en liten tid. Pågrund av min fucking rygg, har ju någe jävla cp problem med den! Aja, fixar ett tidsinställt eller flera tills imorgon! Ska rida 2 ggr imon, först 17.40 istället för Louise (som bloggar här) på Ponsse, och sedan 19.20 på Charm istället för Emma.
See you later!

Kommentarer
Postat av: Felicia

HärligtHärligt! :P

2011-05-30 @ 23:53:10
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0