ingen ridning i dag :(

Hej på er!
I dag har jag varit i stan med min kompis Elin. Det var super kul och jag köpte en tröja från new yorker och en ram som jag har suttit dit en bild på mig och diva från clash olsson. (stavning x'd)
Dagen har iaf varit super , men tyvär så har jag inte varit i stallet i dag. Men nu har jag skaffat en egen blogg iaf , om ni vill komma till den klicka här. Men som sagt kommer jag aldrig lämmna er ! 

i morgon vet jag inte om jag kommer hinna uppdatera något , för min storebror tar exam i sin konfermation grejimoj. Så vi ska vara i kyrkan klockan 9.00 i morgon bitti. Sen får vi gäster , sen ska jag på fotbolls match o efter det diva. Sen måste jag hem o sova. Så blir ingen uppdate av mig , men då får mina söta fannysar hålla uppdateringen på topp!  Hinner inte göra någre tidstnställda hlr för nu ska jag dra till min kompis. Men får se om jag kan lägga upp något på dagens outfit elr något i morgon om jag hinner , inte säkert 


Tröjan 99 kr

Ramen med bild i , 89 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0