Hemma igen

Jag kom hem för typ 1 ½ timme sedan, direkt när jag kom hem så åt jag god mat och sedan åt vi cupcackes (stav :s?), efter det så deppade jag ihop totalt. Mina föräldrar kommer inte låta mig få någon ny medryttarponny, så äre bara. Just nu suger livet, i alla fall för mig. Det som jag i hela mitt liv har drömt om gick i uppfyllelse i  6 månader, sedan tog det slut. Igår (28 maj) skulle jag o Yatzy ha firat 6 månader ihop, älskar dig föralltid Yatzy. Men inget varar för evigt, o det vet jag. Sedan ringde min mormor idag, usch jag hatar henne! Ni fattar nog inte varför jag säger så, men hon hatar mig, hon har sagt rakt i ansiktet på mig att hon önskar att jag aldrig hade födds. Fattar ni hur det känns? Att veta att ens egen släkt, ens egen kött & blod, ångrar att jag kom till världen? Min mormor o morfar gillar inte min mamma som är deras dotter, och gillar ingen i våran familj. fyfan asso...

Jag vill verkligen inte får någon annan att må dåligt av denna text, jag ville bara skriva av mig.

// fanny

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stackars dig gumman! <3

Men du vet att din dröm kommer att gå i uppfyllelse nån gång! <3



Asså, fyfan! Sina släktingar SKA gilla än!

2011-05-29 @ 20:03:32
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Elin

Varför får du ingen ny medryttarponny???

2011-05-30 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0