hello! sjuka videosar...

o lever vi än..? JAA!! Haha,som jag tyckte förut, cp gubbe ;)

I alla fall så åkte Felicia o Emma nyss hem, och nu sitter jag och lyssnar på musik o skriver med pennor!
Haha, var ju på marieberg idag, köpe lösnaglar. SJUKT SNYGGA! Dom blev i alla fall liiiite långa, så jag har lite svårt att skriva men jag kämpar på! Kommer bilder på dom längre ner.. Imorgon ska jag gå på bio med EMMA och Felicia, är så sjukt taggad! Hade bäst med er tjejer idag, loveu girls! Det är ni som får mig orka med vardagen, you 2 means the most.

Kommer nu några bilder på mina fina lösnaglar :



Bara för att visa hur långa dom är ^^

Nu kommer några sjuka videosar på mina kompisar!



HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA, jag är inte med i någon av filmer, jag bara filmar :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni betyder mest, ni är det bästa som hänt mig<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-22 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0