helgen

lördag: kom till lollo vid 1 , vi åt och cyklade ner och köpte godis och mer till kvällen
sen åkte vi till Diva , louise red i paddocken medans jag fotade :D
sen åkte vi hem , duscha lite snabbt sedan gick vi och köpte pizza!
sen så satt vi typ vid datorn sen gick vi ut med Amanda
sen så gick amanda hem och vi var ute o pratade o spelade lite fotboll med oskar och simon från lollos klass:)
sen såg vi sistra tiominutrarna på song contest! erik kom ju trots allt trea!
söndag: vi vaknade , åt frukost och åkte till stallet , vi red ut en runda har några filmer men mobilen + datan samarbetar inte så värst men ska försöka få upp det under dagen för idag är jag sjuk!:(
aja sen åkte vi hem och åt sen kom mamma och hämtade mig , och skjussade mig till kila!
fast nej vi åkte till martinas stall för att.....
fölet hade kommit! lilla greger :'D
så himla söt och nyfiken , inte rädd alls!
fotade lite på han , men det blderna kommer när jag är hos  pappa!
sen så ja vi va hos greger ett tag sen kom den nya beteshästen ( en travare)
så vi fick vänta med att rida efter det , sen så red vi , jag hade kila , martina - tratten och så var Maya med på Ruffsan :D
och idag är jag som sagt sjuk så kommer väl ett par inlägg , kanske tidinställda också då jag ska försöka vila .
mobil bild på diva ,;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0